מרפאת שיניים ברמלה

מרפאת שיניים קאקונדה דנטל סנטר ברמלה הינה מרפאת שיניים ותיקה אשר שספקת שירותי רפואה דנטאליים לכל תושבי רמלה והסביבה. את המרפאה מנהל ד"ר גורג קאקונדה החל משנת 1990.

במרפאת השיניים ברמלה משתמשים בציוד חדיש ומעודכן, ובמוצרים המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים. מגוון הטיפולים במרפאה גדול מאוד, ומכסה את  כל סוגי הטיפולים הנדרשים.

רופאי השיניים במרפאה הינם  בעלי שם, אשר צברו להם שנים של ניסיון וטיפולים מוצלחים בכל תחומי רפואת השיניים.

במרפאת שיניים ברמלה מתבצעים כל סוגי טיפולי השיניים לכל הגילאים, לילדים ולמבוגרים, והכל תחת קורת גג מקצועית אחת: טיפולי שורש והשתלות שיניים, סתימות, כתרים שמבוצעים בסריקה דגיטלית ללא צורך במידות. וחריטה רובוטית של הכתרים במקום שמאפשר לבצע ולספק את הכתרים למטופלים ביום אחד  .

אחד מהטיפולים המבוקשים במרפאת שיניים ברמלה הוא טיפול בלייזר לסילוק עששת ולטיפול שורש ללא כאבים. מכשיר הלייזר מייצר קרן אור עדינה המאפשרת טיפול יעיל ממוקד ונטול כאבים. בטיפולי לייזר ברוב המקרים אין צורך זריקות הרדמה, וזמן הטיפול קצר יותר.

במרפאת השיניים בסניף רמלה משתמשים בציוד היוקרתי והמתקדם ביותר, ומבצעים צילומי שיניים כוללים צילומי CT, צילומים פנורמיים, צילום פריאפיקאלי ועוד, כל הטיפולים מבוצעים במקום ללא צורך להמתין מה שמאפשר לבצע אבחון אבחון מדויק ומהיר לכל בעיה שקיימת בשיניים.

מרפאת השיניים קאקונדה דנטל סנטר ברמלה מעניקים את כל השירותים הרפואיים בתחום הדנטל לתושבי האזור. המוטו שלנו הוא הענקת שירות לקוחות אדיב ומקצועי שיענה על כל שאלותיכם, ובעת הצורך גם יספק לכם מענה של רופא אשר יסייע לכם בבחירת הטיפול המתאים.

Call Now Button דילוג לתוכן