ציפוי שיניים למינייט

ציפוי שיניים למינייט

ציפוי שיניים למינייט: לחיוך מושלם לטווח הארוך

כבר שנים ציפוי שיניים נחשב לפתרון טוב ויעיל לאנשים שנולדו עם שיניים שדורשות תיקונים אסתטיים. במקום להסתבך בטיפולים ארוכים וכואבים שמטרתם היא לשפר את השיניים הקיימות ולהפוך אותן ליפות ואסתטיות יותר, כיום באמצעות ציפויי חרסינה למינייט פשוט ניתן להתלבש על הקיים ולשפר אותו, בקלילות, נוחות וללא אי נוחות או כאבים.

יש כאלה שנולדו עם שיניים שאינן סימטריות. מול שן אחת יפה, ניצבת לה שן נוספת, בעלת צורה אחרת, צבע אחר ובאופן כללי, לא מתאימה לחלל הפה. יש כאלה שהחיוך שלהם פשוט לא לבן מספיק, בין אם בעקבות עישון, שתיית קפה או שפשוט כך ברא אותם הטבע. יש כאלה שיש להם רווחים גדולים בין השיניים, והעובדה הזאת מקלקלת להם את החיוך המושלם, פשוטו כמשמעו. כאן בדיוק נכנסים לתמונה ציפויי שיניים למינייט.

ציפוי למינייט:  אסתטיות מירבית לצד עמידות לטווח הארוך

אם הגעתם עם הלום, סביר להניח ששמעתם על כל המעלות של חרסינה בתחום של ציפוי שיניים, ובאופן ספציפי שמעתם על המעלות של למינייט. בכל מקרה, הרשו לנו לעשות לכם סדר בבלגן.

כאשר מבנה השיניים לא סימטרי או לא אסתטי, לא פעם הפתרון שאליו פונים הוא ההשחזה. אלא, שהשחזה פירושה אובדן של חומר שן שלא יצמח בחזרה לעולם. למינייט לרוב אינו מצריך השחזה, ואם כן, מדובר ברמה מועטה ותו לא.

יתרון משמעותי שיש לטיפולי ציפוי שיניים על פני טיפולי הלבנה המערבים שימוש בפלטות ובחומרים כימיים שונים, הוא העמידות שלהם. בעוד טיפולי הלבנה סטנדרטיים מחזיקים שנים אחדות ואז דוהים בחזרה לצבע הטבעי, כאשר מדובר בלמינייט, העמידות שניתן ליהנות ממנה יכולה להגיע אפילו עד עשר שנים. בינתיים הצבע יישאר קבוע, בגוון שהותאם במיוחד למטופלים, כך שיהיה יפה ואסתטי ולא פחות חשוב, יתאים לשאר השיניים בחלל הפה.

תוצאות איכותיות ללא תופעות לוואי

כאמור, תופעות הלוואי כמעט ואינן קיימות. אין צורך בטיפול שורש או טיפול כואב או מעמיק, והתוצאות הן איכותיות ונשמרות לאורך זמן. אם עברו כמה שנים מאז ביצוע הטיפול והלמינייט כבר לא משתלב טוב בחלל הפה, אפשר פשוט להחליף את הציפוי בציפוי חדש.

עניין חשוב לא פחות בעבור המטופלים בימינו הוא המהירות של הטיפול הדנטלי. תוך מספר מועט של מפגשים, לרוב לא יותר משלושה, אפשר ליהנות מחיוך חדש ואסתטי להפליא. כמובן המטופל/ת יהיו מעורבים לאורך כל הדרך, יביעו את דעתם, ויהיה משקל בהחלטה על הצבע, הצורה והסגנון, על מנת להשיג שביעות רצון מירבית בקרב המטופל/ת.

ציפוי שיניים למינייט עושים רק אצל מקצוען

כמו כל טיפול שיניים אחר, גם אם מדובר בטיפול כמעט נטול סכנות, עדיין מומלץ בחום לבחור רופא מקצועי והכי חשוב רופא שיניים שמכיר את ציפויי למינייט ויודע להפיק ממנו את המקסימום. צרו עימנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ. בהצלחה.


לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות -
צרו עימנו קשר
 03-555-9347

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה !


Call Now Button דילוג לתוכן