טיפולי שיניים בלייזר

טיפולי שיניים בלייזר

טיפולי שיניים בלייזר: טיפול שיניים ללא כאב

בתעלות השורש. אפילו בתחום האסתטיקה של השן, הלייזר עשוי להשתלב ולסייע בהלבנה והסרת כתמים.

טיפולי שיניים בלייזר צברו תאוצה בשנים האחרונות. הטיפול בלייזר מאופיין ברמת דיוק מקסימלית, רמת הכאבים מינימלית ותופעות לוואי מזעריות. טיפול בלייזר נושא איתו הבטחה נחשקת במיוחד: מדובר בטיפול ללא כאב, על כל המשתמע. כל מי שמצא את עצמו חרד מפני טיפול שיניים כואב, או לחילופין, מי שלקח בחשבון ימים שלמים לאחר הטיפול, שבהם הוא יהיה מושבת מפעילות, יסכים איתנו. מדובר במהפכה של ממש.

טיפולי שיניים בלייזר: איך זה מתבצע?

המקדחה המוכרת לנו מטיפולי השיניים הסטנדרטיים, שהיא למעשה אמצעי טיפול מכני, מפנה את מקומה לקרן הלייזר המשוכללת, שמסוגלת להגיע לרמות דיוק גבוהות במיוחד. אפילו הצורך בזריקת אלחוש מקומית, שהיה כה מוכר במרבית טיפולי השיניים, נחסך כאשר בוחרים לבצע טיפול בלייזר.

כמו כן, טיפול שיניים בלייזר מתאפיין ביכולת מוגברת לגשת לכל הרקמות ולכל התעלות ברמת דיוק גבוהה, ומבלי לגרום נזק משני לרקמות הסמוכות, עניין מוכר בטיפולי השיניים הקלאסיים. לייזר עשוי להיות רלוונטי במקרים רבים מתחום רפואת השיניים: החל מניתוחים רציניים וגדולים כמו ניתוחי שחזור, דרך דלקות חניכיים, עניין מאד מוכר ושכיח, הסרת אבנית ועששת, ואפילו תחליף לטיפולי השורש המוכרים, שהופכים לפשוטים ונגישים מאי פעם בזכות השימוש בטכנולוגיה החדשה של הלייזר, שמאפשרת טיפול מהיר ויעיל במקרים של זיהומים

כאמור, היתרון המשמעותי של טיפול שיניים בלייזר הוא רמת הדיוק הגבוהה שניתן להשיג, כמו גם היעדר כאב – מרבית הטיפולים בלייזר עוברים ללא זריקת הרדמה, שכן אין בה צורך. התפרים, תהליך מוכר מטיפולי השיניים הסטנדרטיים, אינם בשימוש כשמדובר בטיפול שיניים בלייזר. הסיכוי לזיהום בעקבות הטיפול הוא מזערי, שכן הטיפול סטרילי במיוחד והלייזר מסייע לכך רבות.

איך זה עובד?

שימוש במכשיר הלייזר מביא לפליטה של קרינה, ובעקבות כך יוצא אור מוגבר באורכי גל ספציפיים מאד. הקרן שאותה מפיק מכשיר הלייזר היא עוצמתית, עמוסה באנרגיות ומסוגלת להגיע לרמת הדיוק האופטימלית כאשר מטפלים בחלל קטן ורגיש כמו חלל הפה שלנו.

טיפול שיניים בלייזר עושים רק אצל רופא שיניים מקצועי

מיותר לציין שתרצו שהרופא שיטפל בשיניים שלכם יהיה מקצועי ומיומן. כאשר מדובר בלייזר, הדבר חשוב על אחת כמה וכמה. חשוב שרופא השיניים שלכם יהיה בקיא בטיפול שיניים בלייזר, ויכיר את כל המאפיינים של המכשור הרפואי המתקדם. זכרו טיפול בלייזר הוא טיפול שכמעט ואין בו כאבים, מדובר ביתרון גדול בעבורכם, אם אתם דוחים את טיפולי השיניים ומזניחים את בריאות הפה שלכם בעקבות הפחד הגדול שמשתלט עליכם – טיפולי שיניים בלייזר מיועדים במיוחד בשבילכם. צרו קשר עימנו ונשמח להעניק לכם טיפול ללא כאב בלייזר ולהפיג את הפחד אחת ולתמיד, אנחנו כאן בשבילכם. בהצלחה.


לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות -
צרו עימנו קשר
 03-555-9347

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה !


Call Now Button דילוג לתוכן