ההבדלים בין בוטוקס לחומצה היאלורונית

ההבדלים בין בוטוקס לחומצה היאלורונית

ההבדלים בין בוטוקס לחומצה היאלורונית: מה עדיף?

טיפולי אנטי אייג'ינג צברו תאוצה בעשור האחרון בקרב אנשים רבים – גברים ונשים כאחד. מצד אחד הבוטוקס, השם הנרדף למראה צעיר ורענן בן רגע, מילוי קמטים יעיל ומוכר, כזה שלא מצריך מהמטופלים לעבור תחת סכין המנתחים ולהיכנס להוצאות כבדות. מצד שני חומצה היאלורונית, המצטרף הטרי לרשימת טיפולי האנטי-אייג'ינג, חומר מילוי מוכר ופופולרי במיוחד שידוע ביכולותיו הנפלאות למלא קמטים, לעצב שפתיים ולהפוך אותן למלאות. רבים נוטים לבלבל בין השניים, אז מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלורונית? מה עדיף? איך בוחרים את הטיפול האידיאלי למראה צעיר, נמרץ, חיוני ורענן? כל התשובות במאמר הבא.

בוטוקס או חומצה היאלורונית?

הרשו לנו להתחיל מהסוף, התשובה היא שאין תשובה חד משמעית. אין כלל אצבע אחד וברור. הכל תלוי במטרות, במצב המטופלת ובגילה.

בוטולינום טוקסין, או בקיצור, בוטוקס, נמצא בשימוש כבר יותר מרבע מאה, וכמובן פופולרי מאוד בישראל. המחקרים הרבים שנעשו בנושא השימוש בבוטוקס מגבים את השימוש בו, מה גם ששימוש מושכל בחומר איכותי ממקור מוכר, על ידי רופא מומחה ומנוסה, מבטיח תוצאות טובות, לא מוגזמות ואותנטיות במידת האפשר. אמנם מדובר ברעלן, אך שימוש במינון קטן במיוחד מחליש את שרירי הפנים בדיוק במידה הנכונה, ובאמצעות זאת, המראה של קמטוטים מיטשטש.

חומצה היאלורונית, לעומת הבוטוקס, היא למעשה חומר שהגוף שלנו מייצר בעצמו, אם כי בכמויות קטנות. חומצה היאלורונית ידועה כחומר מילוי בשימוש בהגדלת שפתיים, עיצוב אף ומשמשת גם למילוי קמטוטים שנוצרים עם השנים ומקנים לעור מראה מקומט ומדולדל.

ניתן לחלק את הפנים לשניים: הבוטוקס הוא האידיאלי לאזור הצוואר, וגם לקמטי ההבעה סביב העיניים והמצח, ואילו חומצה היאלורונית משמש בעיקר לקמטים שנוצרים סביב השפתיים, הלחיים, וכמובן השפתיים עצמן. בשני המקרים, שימוש מושכל, במידה הנכונה, כזה שנעשה על ידי רופא אחראי ומקצועי יכולים להבטיח תוצאות יפות ואסתטיות.

מה עוד חשוב לדעת?

כאשר משתמשים בבוטוקס, צריך להיות מודעים לכך שמדובר בשיתוק של שרירים מסוימים. עם זאת, אין זה אומר שהבעות הפנים משותקות לחלוטין ומתקבל מראה קפוא ומלאכותי – במיוחד אם בוחרים בקפידה רופא טוב ומיומן. הבעות פנים פירושן הופעה של קמטים, שיתוק ברמה מינימליסטית, עדינה ומדודה, פירושה הפחתה של הופעת הקמטוטים לצד מראה זורם, עדין ולא מוגזם. אגב, בוטוקס רלוונטי בעיקר לנשים צעירות יחסית, עוד כשהופעת הקמטים נמצאת בתחילתה. בשני המקרים, גם חומצה היאלורונית וגם בוטוקס, המינון המומלץ הוא אחת לכמה חודשים.

בוחרים בקפידה את הטיפול ואת המטפל

כולנו נחשפנו למראות של אנשים שהגזימו עם טיפולי ההצערה שלהן, וגרוע מכך, לא תמיד היו מודעות לעצמן. מובן לגמרי שנרצה להימנע ממצב כזה, וליצור מראה צעיר, רענן וטבעי למראית עין, כאילו השנים עדיין לא נגעו בנו. לשם כך יש צורך ברופא מקצועי ומיומן, שיוביל אותנו לתוצאה המיוחלת, לפרטים נוספים אודות בוטוקס וחומצה היאלורונית ולקביעת פגישת ייעוץ צרו עימנו קשר. בהצלחה.


לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות -
צרו עימנו קשר
 03-555-9347

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה !


Call Now Button דילוג לתוכן