חומצה היאלורונית בשפתיים

חומצה היאלורונית בשפתיים

חומצה היאלורונית בשפתיים: לשפתיים מלאות ואסתטיות

אין זה סוד. המראה של שפתיים מלאות ותפוחות אופנתי עכשיו, הודות למיטב הסלבס בארץ ובעולם, שמדגמנות שפתיים מושלמות ברשתות החברתיות. המראה הנחשק הוא עסיסי, סקסי, משדר נעורים ויופי, ונשים בכל הגילאים מעוניינות בו. מנערות צעירות מהרגע בו הדבר מתאפשר, וגם נשים בכל הגילאים, שכן המראה של שפתיים מלאות מסוגל להצעיר ולשדר רעננות שכל אחת הייתה רוצה.

עם השנים, השפתיים מאבדות את צורתן, עקב ירידה ברמת השומן באזור. גם זוויות הפה מוטות למטה. הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים משפרת את המראה שלהן, ומורידה שנים מהמראה, מבלי לעבור ניתוח בהרדמה כללית והחלמה ארוכה. כמו כן, ללא תלות בגיל, גברים מתוכנתים להימשך לנשים עם שפתיים מלאות. הדבר משדר פריון, ולכן יש לו חשיבות ברמה האבולוציונית. אם אישה לא נולדה עם שפתיים מלאות, כמובן שאפשר לפתור זאת בקלות.

הליך פשוט עם תוצאות מיידיות

התוצאה? נשים רבות (ואפילו גברים) מעוניינות בהזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים, מדובר בהליך פשוט יחסית, בעל תוצאות ברורות לעין באופן מיידי. כמובן, על מנת להוציא ממנו את המיטב צריך לבחור באיש המקצוע הנכון, כזה שיבצע את ההזרקה ביד מקצועית על מנת ליצור מראה טבעי ככל האפשר, אלגנטי ולא מלאכותי מדי – הגדלת שפתיים במידה נכונה ומדויקת.

מה חשוב לדעת על חומצה היאלורונית בשפתיים?

הגוף שלנו מייצג באופן אוטומטי את החומצה היאלורונית. למרות שהחומצה בה נעשה שימוש בהליך ההזרקה היא חומצה שיוצרה במעבדה, הגוף שלנו עדיין טועה וחושב שמדובר בחלק בלתי נפרד ממנו, ומסיבה זו אין תהליך דחייה, וגם הסיכוי שהחומר ינדוד לאזורים אחרים הגוף מצטמצם משמעותית.

חומצה היאלורונית בשפתיים מגיעה בכמה הרכבים, והתוצאה משתקפת בקלות בשפתיים. המראה המבוקש הוא לא רופס מדי אלא בעל נוכחות, ומנגד, לא נוקשה או מלאכותי מדי. במילים אחרות, מראה "נולדתי ככה, עם שפתיים עסיסיות ומלאות". חשוב לוודא שהרופא המטפל מיומן ומקצועי על מנת שתקבלו תוצאה טבעית ככל הניתן.

בסך הכל, הכמות שלרוב נעשה בה שימוש בהגדלת שפתיים היא מזרק אחד, אשר מכיל מיליליטר אחד של חומר. ההליך מתחיל בשימוש בקרם מאלחש, ויש לציין שאפילו החומר הפעיל בעצמו הוא בעל אלמנט מאלחש, כך שמדובר בטיפול ברמת כאב מינימלית ובטיפול בלתי פולשני. כמו כן, טיב הטיפול משתנה בהתאם לגיל המטופלת, שכן במקרה של קמטים מסביב לשפתיים, ניתן לטפל גם בהם באותה ההזדמנות.

בעיקרון, תוך שנה החומר נספג לחלוטין, ומרבית הנשים מגיעות להזרקה נוספת של חומצה היאלורונית בשפתיים כעבור כחצי שנה, כלומר לאחר שחצי מהחומצה נספגה.

חומצה היאלורונית לשפתיים מלאות ויפות

רוב הנשים חולמות על מראה טבעי יחסית. רופא טוב יידע לשאוף למראה הזה, צעיר, מוקפד, ולא מלאכותי מדי. התוצאות, בסופו של דבר, ידברו בעד עצמן – שפתיים נחשקות, בריאות, עסיסיות ומראה צעיר ואופנתי.


לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות -
צרו עימנו קשר
 03-555-9347

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה !


Call Now Button דילוג לתוכן