סגירת רווחים בשיניים בעזרת ציפויים

סגירת רווחים בשיניים בעזרת ציפויים

סגירת רווחים בשיניים בעזרת ציפויים: כל המידע החשוב

החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו. כך שבסופו של יום, לשיניים תפקיד משמעותי בעיצוב הפנים שלנו. בעולם המודרני של ימינו אנחנו יודעים שאם אנחנו רוצים לשפר דבר מה שהטבע לא חנן אותנו בו, אין סיבה שלא נוכל לעשות זאת. אנחנו חיים במאה ה- 21. התרגלנו לכך שהכל מגיע אלינו עד הבית בקלות. כך שאין סיבה לא לטפל בכל בעיה שמציקה לכם בקלות וביעילות.

במידה ואתם מעוניינים לסגור רווח בשיניים אתם לא חייבים לעבור תהליך ארוך של בניית גשר בשיניים, לסבול מגשר קוביות לא מחמיא ולהמתין זמן ארוך עד שהתהליך יושלם. היום, בעזרת ציפוי חרסינה, ניתן לתקן פגמים כמו רווחים בשיניים, השלמת שיניים ועוד בדרך קלה ופשוטה! במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

איך בנויות השיניים?

לפני שאתם מבצעים סגירת רווחים בשיניים בעזרת ציפויים חשוב שתדעו קצת רקע בסיסי אודות השיניים. השיניים שלנו בנויות בגדול משלושה חלקים מרכזיים:

  1. שורש השן: זה השורש עליו עומדת השן. הוא נמצא לרוב בעומק החך ואנחנו לא רואים אותו. תפקידו לשאת את משקלה של השן שנאלצת לא פעם לעמוד במשקלים כבדים.
  2. שכבות השן הפנימיות: מדובר על החללים הפנימיים המצויים בתוך השן להם משמעויות שונות בעיבוד המזון אותו אנו צורכים בעיקר.
  3. ציפוי השן, שכבת האמייל: השן מצופה חומר דחוס וחזק במיוחד הנקרא, בעגה המקצועית, אמייל. האמייל הוא מעין חרסינה טבעית שהגוף מייצר שתפקידו להגן על השן. באוכל אותו אנו אוכלים יש חומצות ומשקל העלולים לפגוע בשן במידה והיא לא מצופה בחומר חזק דיו, כמו האימייל.

כיצד מבצעים סגירת רווחים בשיניים בעזרת ציפויים?

ראשית, חשוב להסביר מה זה למעשה ציפויים לשיניים. הציפויים עשויים מחומרים כשהפופולרי מבין הציפויים הוא ציפוי חרסינה. ציפוי חרסינה לשיניים הוא למעשה מורכב מדפים דקים של חרסינה אותם מצמידים לשיניים באמצעות חומר מיוחד המשמש כמעין דבק. ציפוי החרסינה משמש כסוג של תחליף לשכבת האמייל. שהוא, כאמור, חומר דמוי חרסינה שהגוף מייצר מעצמו. ציפוי חרסינה משמש עבור טיפולים אסתטיים כמו הלבנת שיניים. שכן ציפוי החרסינה דומה לשן טבעית.

במקרה של סגירת רווחים בשיניים באמצעות ציפויים, ניתן באמצעות דפים עבים מעט יותר המותאמים במיוחד למבנה השיניים של הלקוח, לסגור רווחים לא מחמיאים בשיניים. כאמור, דפי החרסינה נראים ממש כמו שיניים אמיתיות כך שאין חשש שציפוי חרסינה לשיניים ייראה לא טבעי.

קביעת פגישת ייעוץ ראשונית: הצעד הראשון לחיוך מושלם

תהליך של סגירת רווחים בשיניים בעזרת ציפויים מתרחש לרוב בשני שלבים עיקריים:

  • פגישת ייעוץ: במהלכה בודקים באיזה גוון ספציפי של לבן ניחנו שיניו של המטופל/ת, מה הבעיה ואיך בדיוק ניתן לפתור אותה.
  • הנחה של הציפוי: טיפול פשוט יחסית, נטול כאב, שבמסגרתו מדביקים למטופלים את ציפוי החרסינה באופן שיתאים לצרכים ורצונותיהם.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף צרו עימנו קשר. בהצלחה.


לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות -
צרו עימנו קשר
 03-555-9347

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה !


Call Now Button דילוג לתוכן