ציפוי שיניים איימקס EMAX

ציפוי שיניים איימקס EMAX

ציפוי שיניים איימקס EMAX : כל מה שרציתם לדעת

יש כאלה שהחמיצו את ההזדמנות לצמצם את הרווחים בשיניים במהלך גיל ההתבגרות, עוד בתקופה שבה כל החברים עברו טיפול ליישור שיניים עם "ברזלים". השנים עברו, הרווחים בשיניים נשארו כמו שהם, וכאנשים מבוגרים, המראה הקלאסי של תהליך יישור שיניים וברזלים כסופים בשיניים כבר לא נחשב לגיטימי. כמו כן, יש כאלה שהשיניים שלהם בעלות צבע לא אסתטי בלשון המעטה, הנגרם עקב עישון, אוכל או נזקי הזמן – צבע כזה שאפילו טיפול הבהרה לא יסייע להן. ניתן לפתור את הבעיה האסתטית בעזרת ציפוי שיניים איימקס – ציפוי השיניים הפופולרי שצובר תאוצה בישראל.

מה זה ציפוי שיניים EMAX?

טיפולי אסתטיקה בשיניים עשויים להיות פרוצדורה ארוכה ומפרכת, ועד שרואים תוצאות, עשויים לעבור חודשים רבים וארוכים. ציפוי שיניים EMAX עשוי מחרסינה מיוחדת שעברה תהליכים שונים שהפכו אותה ליעילה ועמידה במיוחד. למעשה, הטיפול פשוט במיוחד – מרכיבים מעל השיניים הקיימות את אותו ציפוי שיניים מחרסינה, והרי לכם – שיניים חדשות ואסתטיות, בקלי קלות.

לא תמיד כל הפה עובר את טיפולי איימקס כי לא תמיד יש בכך צורך. לשם כך, חשוב לבחור את הגוון הנכון והמדויק בעבורכם. גוון לבן-מסנוור אולי נשמע טוב על הנייר, אבל בשורה התחתונה, לרוב המטופלים הוא לא מחמיא אלא נראה מוגזם מדי. מסיבה זו, הצבע מותאם באופן אישי לכל מטופל/ת, כך שהתוצאה שתתקבל תהיה אסתטית ויפה, וגם אמינה – כאילו מדובר בשיניים הטבעיות של המטופל/ת. כך גם הצורה נבחרת בקפידה ובצורה הרמונית ביחס לשיניים הטבעיות בחלל הפה.

ציפוי שיניים איימקס: גם סגירת רווחים וגם הלבנת שיניים בטיפול אחד

החרסינה של האיימקס מצפה את החלק של השן אשר נראה כלפי חוץ, ובכך מעניקה להן מראה אסתטי ונעים לעין. באותה ההזדמנות, אפשר לבצע טיפולים נוספים, שמטרתם היא להפוך את הפה לאסתטי ויפה מאי פעם.

כך למשל, טיפול EMAX רלוונטי במיוחד בעבור מטופלים אשר יש להם שיניים שאינן משתלבות עם שאר השיניים שבפה שלהם. למשל, שן אחת קצרה ואחת ארוכה, רווח גדול בין השיניים הבדלי צבע ועוד. במקום לבצע טיפול השחזה, ניתן פשוט להתלבש על השן הקיימת ולשפר את המראה שלה. היתרון היחסי של  ציפוי שיניים EMAX הוא שמדובר בחומר דקיק יחסית, כך שהטיפול יהיה מדויק ככל הניתן.

אז איך מתבצע ציפוי שיניים EMAX?

לכל פה יש את המראה, המאפיינים והמידות שלו. מסיבה זו, הטיפול כרוך בלקיחת מידות, התאמה מירבית של ציפוי החרסינה, ובסופו של התהליך, הלבשה של החרסינה בחלל הפה בצורה אמינה ואיכותית, המבטיחה יציבות.

כמו כל הליך בתחום רפואת השיניים, חשוב שתקפידו על רופא שיניים מוסמך ומקצועי, ולא פחות חשוב מזה – רופא שיניים שמכיר היטב את ציפויי איימקס וזאת על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות. בהצלחה.


לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות -
צרו עימנו קשר
 03-555-9347

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה !


Call Now Button דילוג לתוכן