חומצה היאלורונית ליישור האף

חומצה היאלורונית ליישור האף

חומצה היאלורונית ליישור האף

בעבר, מי שלא היה מרוצה מצורת האף שלו, נדרש לקבל החלטה וללכת לניתוח אף. מטבע הדברים, ניתוח אף פירושו ניתוח לכל דבר: הרדמה כללית, תשלום של אלפי שקלים לכל הפחות, תופעות לוואי, אשפוז, תקופת החלמה והפסד ימי עבודה יקרי ערך. מעל לכל גם מרחף החשש שהתוצאה לא תהיה לרוחם של המטופלים, עניין בעייתי במיוחד, שכן מדובר בעניין חד פעמי שקשה מאוד לתקן. לשמחתנו, כיום ישנה אלטרנטיבה נוספת – חומצה היאלורונית ליישור אף.

חומצה היאלורונית ליישור האף: יש דבר כזה!

מה עוד לא נאמר על האף היהודי? נראה שמדובר בעניין שנמצא ב-DNA שלנו – אף בעייתי וגדול יחסית ובמקרים מסוימים אפילו קצת עקום. לא לחינם אנשים רבים בוחרים באופציה של ניתוח אף, על כל המשתמע. אלא שבשנים האחרונות יש לניתוח האף המסורתי חלופה לא פחות טובה – החומצה היאלורונית, המוכרת לכולנו מטיפולי הגדלת שפתיים וטיפולי אנטי אייג'ינג לקמטוטים. בעצם למה לא? אמנם הטיפול יהיה קצת פחות ארוך טווח לעומת סכין המנתחים, אך יש בו שפע יתרונות אחרים.

קודם כל, חומצה היאלורונית היא חומר שקיים באופן טבעי בגוף של כולנו. כאשר מייצרים את החומצה בתנאי מעבדה מוקפדים, הגוף טועה וחושב שמדובר בחומר ששייך לו, ומכאן הוא לא דוחה אותו ונותן לו לעשות את שלו.

חומצה היאלורונית ליישור אף לא שונה מזה של מילוי קמטים, מדובר במילוי במקומות שדורשים מילוי, ובסופו של דבר השגת תוצאה אסתטית ומוקפדת תוך רמה מינימלית של כאב.

כאשר הרופא המטפל בוחר בקפידה את הנקודה הכי נכונה שיש, שמתאימה למבנה האף של המטופל/ת, אפשר ליצור מראה של אף מורם יותר על ידי הזרקה בנקודה מסוימת בין הנחיריים. אם מדובר בבליטה, אפשר להזריק חומר מעליה או מתחתיה, ובכך ליישר אותה באופן מלאכותי.

כאמור, אחד היתרונות הבולטים של שימוש בחומצה היאלורונית ליישור אף בהשוואה לניתוח ליישור האף הוא שמדובר בהליך שכמעט ולא כואב. נעשה שימוש במשחה מאלחשת טרם השימוש במחט, וגם תוך כדי הטיפול מוזרק חומר מרדים. אין תקופת החלמה, אין הפסד של ימי עבודה, והתוצאות נראות באופן מיידי.

מה עוד כדאי לדעת על הטיפול?

באופן טבעי, לא כל הבעיות האסתטיות שרלוונטיות בניתוח אף יהיו רלוונטיות גם בטיפול בחומצה היאלורונית. למשל, הצרה של אף רחב תהיה פחות רלוונטית במקרה כזה. עם זאת, אנשים שעברו הזרקה של חומצה היאלורונית ליישור אף יוכלו להעיד שהטיפול החדשני אפקטיבי, פשוט ויעיל.

בכל מקרה, על דבר אחד אין עוררין: המומחיות והמיומנות של הרופא היא עניין חיוני, לא פחות. החומר שבו נעשה שימוש צריך להיות באיכות הגבוהה ביותר, וכמובן הרופא צריך להיות בעל יד טובה ורמת מיומנות גבוהה, כדי להצליח להזריק בדיוק במילימטר הנכון. בהצלחה.


לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות -
צרו עימנו קשר
 03-555-9347

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה !


Call Now Button דילוג לתוכן